inspelen op de huidige corona maatregelen
In deze blogpost wil ik graag uitleggen dat d.m.v 360 graden productfotografie je kan inspelen op de huidige corona maatregelen.
Voor de corona crisis waren winkels een vanzelfsprekendheid.
Tijdens de crisis bleek dat dit niet meer het geval was.
Winkelen in een winkel is door corona enorm veranderd.
Er is geen plaats meer voor winkels die feitelijk alleen maar een magazijn met een kassa zijn.
Door de corona crisis hebben klanten het gemak van online winkelen nog beter leren kennen en waarderen:
alle producten beschikbaar, complete prijstransparantie, kopen vanuit je luie stoel en thuis laten bezorgen.
Na de crisis zullen klanten dit gemak niet snel inleveren tenzij er iets tegenover staat.
Digitalisering is dus cruciaal voor retailers en ondernemers.
De corona crisis leidt tot een nieuwe inrichting van het retail-landschap.
Digitalisering raakt in een nog hogere versnelling.
Het voeren van kwalitatief goede productfotografie op je website is evident goed voor de verkoop en de retouren.
360 graden productfotografie kan bijdragen aan een digitale strategie.
Met 360 productfotografie krijgt de klant meer productkennis, en kunnen ze een meer weloverwogen keuze maken.
Extra pluspunt: bezoekers blijven langer op je website door het gebruik van 360 graden productfotografie.
En Google page ranking gaat omhoog, en dat zorgt voor een betere vindbaarheid in Google zoekresultaten!

tags:
360 graden productfotografie, winkels, winkelen, online winkelen, producten, digitalisering, retailers, ondernemers, retail-landschap, productfotografie, website, digitale strategie, 360 productfotografie, productkennis, Google page ranking
Logo Studio PLAAT